INGREDION MENYELESAIKAN PENYUSUNAN SEMULA, MELAPORKAN PENDAPATAN SUKU PERTAMA DI BAWAH SEGMEN BAHARU DAN MENINGKATKAN PANDUAN

10/05/2024 04:56 PM

WESTCHESTER, Ill., 10 Mei (Bernama) -- Ingredion Incorporated (NYSE: INGR), pembekal global terkemuka bagi penyelesaian ramuan industri pembuatan makanan dan minuman, hari ini melaporkan keputusan untuk suku pertama 2024. Hasil yang dilaporkan adalah menurut prinsip perakaunan yang diterima umum (“GAAP”) di A.S. bagi suku pertama 2024 dan 2023, termasuk item yang dikecualikan daripada ukuran kewangan bukan GAAP yang dibentangkan oleh Syarikat.

“Berbanding dengan prestasi suku pertama rekod tahun lepas yang kukuh, keputusan suku ini melebihi jangkaan. Seperti yang dijangkakan, volum jualan bersih kami pada suku tersebut meningkat secara berturut-turut, walaupun terjejas oleh cuaca sejuk yang melampau terhadap penghantaran di A.S. dan mengambil kira penjualan perniagaan Korea Selatan kami," ujar Jim Zallie, presiden dan ketua pegawai eksekutif Ingredion. “Tambahan pula, kami mengekalkan margin kasar melebihi 22% kerana kekuatan model perniagaan kami berjaya menguruskan kesan kontrak kadar berubah-ubah yang memerlukan kos jagung yang lebih rendah.”

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan