BILLUPS BERKEMBANG KE AUSTRALIA DAN NEW ZEALAND DENGAN PENGAMBILALIHAN BILLIE MEDIA

08/05/2024 02:28 PM

NEW YORK, 8 Mei (Bernama) -- Billups, agensi perkhidmatan terurus Luar Rumah (OOH) global yang membantu pengiklan dan agensi mengukuhkan prestasi media melalui platform analisis dan pengukuran yang dipatenkan, pada hari ini mengumumkan pengambilalihan Billie Media, agensi pakar OOH yang berpangkalan di New Zealand. Ini berikutan pengambilalihan Outsight, TAC Media dan OOH Labs oleh Billups, kesemuanya sejak bulan September 2023.

"Pasaran Luar Rumah Australia dan New Zealand ialah peluang pengiklanan mempunyai nilai berbilion dolar," kata Benjamin Billups, Pengasas Bersama Billups. “Permintaan pelanggan telah mendorong pengembangan utama kami sepanjang tahun lalu dan mereka mempercayai Billups mempunyai pasukan dan teknologi untuk memberikan Pulangan Pelaburan (ROI). Tumpuan setempatan teras Billie Media kepada kepakaran, data dan teknologi akan membantu meningkatkan janji kami kepada pengiklan untuk pendekatan tertumpu kepada penyelesaian, berpusat dan bertanggungjawab untuk memacu keterlibatan dan nilai melalui pengalaman Luar Rumah.”

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan