KFSH&RC DIIKTIRAF SEBAGAI JENAMA PENJAGAAN KESIHATAN PALING BERNILAI DI ARAB SAUDI DAN TIMUR TENGAH

06/05/2024 10:12 AM

RIYADH, Arab Saudi, 6 Mei (Bernama) -- KFSH&RC berada di kedudukan teratas sektor penjagaan kesihatan di Kerajaan Arab Saudi dan Timur Tengah, mengiktirafnya sebagai jenama penjagaan kesihatan paling bernilai di rantau ini bagi tahun yang kedua. Berdasarkan laporan Brand Finance 2024, KFSH&RC berada di tempat ke-9 di Arab Saudi dan di tempat ke-28 di Timur Tengah. Selain itu, KFSH&RC menyerlah sebagai satu-satunya hospital di dunia yang diiktiraf sebagai jenama sepuluh teratas paling bernilai negaranya.

Laporan Brand Finance menunjukkan nilai jenama KFSH&RC telah meningkat sebanyak 31%, melebihi 5.6 bilion Riyal Arab Saudi, yang bersamaan dengan USD 1.5 bilion. Nilai ini meningkat hasil daripada komitmen teguh yang telah berikan oleh hospital dalam menggabungkan teknologi dan rawatan perubatan terkini, serta menyediakan penjagaan perubatan khusus yang mematuhi standard antarabangsa terkini.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan