HEMOHIM, MAKANAN FUNGSIAN UNTUK MENINGKATKAN SISTEM IMUN, MENCETUSKAN SENSASI GLOBAL

23/04/2024 04:30 PM

SEOUL, Korea Selatan, 23 April (Bernama) -- Hemohim berjaya mendapat kepopularan luar biasa di pasaran global sebagai satu daripada makanan fungsian terkemuka di Korea.

Hemohim dibangunkan melalui kerjasama selama lapan tahun antara Kolmar BNH (KOSDAQ: 200130) dan Institut Penyelidikan Tenaga Atom Korea, dengan pelaburan sebanyak KRW 5 bilion. Makanan ini diekstrak daripada bahan mentah angelica gigas, cnidium officinale dan paeonia japonica, yang telah digunakan secara tradisional dalam perubatan herba. Kolmar BNH melakukan ujian ke atas manusia untuk mengesahkan keselamatan dan keberkesanan ramuan utama ini, ‘Ekstrak Kompleks HemoHIM Angelica gigas dan sebagainya.’ dan diiktiraf oleh Kementerian Keselamatan Makanan dan Ubat-Ubatan Kerajaan Korea Selatan pada tahun 2006 untuk ciri-ciri meningkatkan imun.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan