SIARAN MEDIA EKSKLUSIF

MEDISCA MENCATAT LEMBARAN BAHARU: SANJAY D. GOORACHURN DILANTIK SEBAGAI KETUA PEGAWAI EKSEKUTIF

18/04/2024 11:48 AM

MONTREAL, 18 April (Bernama) -- Medisca, sebuah syarikat global yang pakar dalam penyelesaian farmaseutikal yang diperibadikan, dengan sukacitanya mengumumkan pelantikan Sanjay D. Goorachurn sebagai Ketua Pegawai Eksekutif baharu syarikat tersebut, manakala pengasas-pengasas syarikat tersebut iaitu, Tony Dos Santos dan Maria Zaccardo, masing-masing beralih kepada peranan penasihat strategik sebagai Pengerusi dan Naib Pengerusi. Bertepatan dengan ulang tahun ke-35 syarikat, keputusan ini menandakan peristiwa penting dalam sejarah Medisca.

Pada tahun 1989, Medisca telah membuka pintunya yang ketika itu terdiri daripada satu pasukan tiga individu dengan dua produk dan visi untuk merapatkan jurang dalam penjagaan pesakit. Hari ini, Medisca merupakan peneraju global dalam perubatan yang diperibadikan dengan lebih daripada 10 lokasi merentasi 5 negara. Diperkasakan oleh tenaga kerja lebih daripada 450 pekerja, Medisca menawarkan portfolio luas lebih daripada 2,000 penyelesaian produk untuk memenuhi keperluan sektor kesihatan yang pelbagai.

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan