SIARAN MEDIA EKSKLUSIF

DUCK CREEK ANJURKAN SIDANG KEMUNCAK ONE DUCK CREEK TAHUNAN UNTUK MEMBINA PERHUBUNGAN, KEKITAAN DAN MASYARAKAT

18/04/2024 10:27 AM

COLUMBIA, South Carolina, 18 April (Bernama) -- Hari ini, Duck Creek Technologies, penyedia penyelesaian pintar yang mentakrifkan masa depan hartanah dan mangsa (P&C) dan insurans am, menganjurkan Sidang Kemuncak One Duck Creek di Columbia, South Carolina, menyatukan pekerja dari seluruh dunia. Para hadirin diiktiraf atas peranan mereka dalam banyak majlis dan program yang membantu Duck Creek mewujudkan budaya kecemerlangan dalam insurans dan teknologi.

Kumpulan pelbagai itu akan bersidang dalam dua hari akan datang untuk membincangkan matlamat dan objektif tahun lalu dan merancang masa depan untuk terus mempertingkatkan budaya pemenang anugerah Duck Creek. Duck Creek berusaha untuk memupuk budaya kekitaan dan hormat-menghormati yang mendengar dan menghargai setiap suara.

 

Untuk teks penuh, klik di sini


BERNAMA menyediakan informasi dan berita terkini yang sahih dan komprehensif yang disebarkan melalui Wires BERNAMA; www.bernama.com; BERNAMA TV di saluran Astro 502, unifi TV 631 dan MYTV 121 IFLIX dan Radio BERNAMA di frekuensi FM93.9 (Lembah Klang), FM107.5 (Johor Bahru), FM107.9 (Kota Kinabalu) dan FM100.9 (Kuching).

Ikuti kami di media sosial :
Facebook : @bernamaofficial, @bernamatv, @bernamaradio
Twitter : @bernama.com, @BernamaTV, @bernamaradio
Instagram : @bernamaofficial, @bernamatvofficial, @bernamaradioofficial
TikTok : @bernamaofficial

© 2024 BERNAMA   • Penafian   • Dasar Privasi   • Dasar Keselamatan